Reklamavimasis Google

Viskas apie klientų pritraukimą, išlaikymą. Naujos pardavimo metodikos, geros marketingo idėjos, SEO žinios ar tiesiog patirtis.
Raprismont
PRAN.: 11
Užsiregistravo: 2013-07-23, 09:21

Reklamavimasis Google

Standartinė Raprismont » 2013-07-23, 09:40

Pateikite savo pranešimą potencialiems klientams tinkamu metu ir tinkamoje vietoje!
Viskas apie Google AdWords. Dalinkitės savo patirtimi, patarimais, klauskite!

Raprismont
PRAN.: 11
Užsiregistravo: 2013-07-23, 09:21

Re: Reklamavimasis Google

Standartinė Raprismont » 2013-08-05, 09:58

REKLAMAVIMOSI SU GOOGLE ADWORDS PRIVALUMAI:
Google AdWords - tai Jūsų verslo reklama Google paieškos sistemos puslapyje.
Google AdWords privalumai: Reklamos vieta – Google paieškos sistema – bei jos lankomumas; tikslinės auditorijos pasiekimas; mokėjimas už rezultatus; išmatuojamas efektyvumas, išlaidų kontrolė ir kt.
Reklamos vieta – Google paieškos sistema – bei jos lankomumas:
58% visų Lietuvos gyventojų 16-74 metų amžiaus naudojasi internetu, iš jų 95% tai daro reguliariai.
76% visų internetu besinaudojančių Lietuvos gyventojų ieško jame informacijos apie prekes ir paslaugas.
© Statistikos departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės. http://www.visasverslas.lt/portal/categ ... ticle/6407
97% Lietuvos gyventojų ieško informacijos apie prekes/paslaugas būtent Google paieškos sistemoje, kur ir bus rodomi Jūsų skelbimai.
© Gemius Ranking LT http://www.ranking.lt/en/rankings/search-engines.html
Tikslinės auditorijos pasiekimas – Jūsų reklama bus pateikta tiems žmonėms, kurie jau domisi tokiomis prekėmis/paslaugomis, kokias teikiate Jūs.
Mokėjimas už rezultatus – Jūs mokėsite tik už paspaudimą ant skelbimo, o ne už skelbimo parodymą. Tai reiškia, kad kiekvienas Jūsų biudžeto litas bus skiriamas naujiems potencialiems klientams pritraukti.
Išlaidų kontrolė – mokestį už „AdWords“ nustatysite Jūs: pvz., 25 Lt dienos biudžetą ir 10 Ct maksimalų mokestį už kiekvieną skelbimo paspaudimą, bei galėsite jį mažinti ar didinti bet kuriuo metu.
Jokių įsipareigojimų: nei laiko, nei minimalių išlaidų atžvilgiu.
Operatyvus reklaminės kampanijos valdymas: kampanijos stebėjimas realiu laiku, greitas redagavimas, atnaujinimas ir tobulinamas.
Išmatuojamas efektyvumas: Jūs žinosite, kokiam žmonių skaičiui buvo parodytas kiekvienas Jūsų reklaminis skelbimas, kiek procentų žmonių juo susidomėjo ir apsilankė Jūsų svetainėje, kokiomis būtent prekėmis/paslaugomis jie domėjosi, o taip pat koks konkretus skelbimas iš visų, reklamuojančių tą pačią prekę/paslaugą, pritraukia daugiau dėmesio.
Vartotojų neerzinanti reklama: kadangi žmonės patys ieško tos informacijos, kuri jiems yra pateikiama Jūsų AdWords skelbimuose, jie vertins juos kaip informacijos šaltinį, o ne kaip jiems „kišamą“, erzinančią reklamą.
© Reklamos šviesa

Asmeniškai aš išlaidų kontrolės privalumą galėčiau paminėti kaip ir šioki tokį minusą, nes jei pasiskiri konkrečią sumą dienai (daugiau skirti negali) ir staiga tavo biudžetas išnaudojamas jau ryte iki dešimtos valandos, tai visa diena būsi nematomas.


Grįžti į



Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių